Home › Czego nie musisz spożywać w czasie odchudzania

Czego nie musisz spożywać w czasie odchudzania

Tracenie wagi, czyli redukcja masy ciała, na ogół koncentruje się na wykorzystywaniu drastycznych planów żywieniowych. Większa część z nich zawiera w sobie skrupulatnie rozpisany jadłospis. Nie wspomina niemniej jednak o dwóch znaczących produktach - wodzie oraz błonniku. Woda mineralna, jako źródło życia, pomocna jest nam do prawidłowego funkcjonowania. Z lekcji anatomii człowieka każdy najpewniej pamięta, że człowiek składa się z wody w ponad 70%. Odwodnienie organizmu ludzkiego ma prawo przyczynić się do licznych kłopotów zdrowotnych a uczucie pragnienia to jedynie jeden z wielu przejawów, który ma okazję zaświadczać o takim stanie rzeczy. Osoba nie prowadząca zintensyfikowanego (jeżeli chodzi o aktywność) trybu życia ma spożywać dziennie od 1,5 do nawet 2 litrów wody na dzień.

Wszyscy, jacy ćwiczą o wiele więcej. W żadnej diecie nie wypada ograniczać spożycia płynów. Wręcz przeciwnie - im więcej, tym lepiej. Też błonnik jest nam wymagany do życia. Wolno go odszukać w naturalnych produktach oraz w suplementach diety. Jest to substancja, której organizm nie wchłania, niemniej jednak równolegle to naturalnie ona odpowiada za regulację procesów trawiennych.

Spożycie właściwej ilości błonnika na dobę warunkuje cykliczność wypróżnień, niwelację uczucia pełności, gazów i kłopotliwych wzdęć. Naukowcy dowiedli też, że brak błonnika może posiadać wpływ na powstawanie żylaków odbytniczych! W jaki sposób widać obojętnie od stosowanej diety, czy to redukcyjnej czy oczyszczającej, w każdej z nich powinna odszukać się woda oraz omawiany już dobroczynny błonnik..


<< Poprzedni
Następny >>